Се чувствувате како да работите цело време, но не ги добивате резултатите што ги сакате? Вие не сте сами, многу талентирани луѓе го имаат

Се чувствувате како да работите цело време, но не ги добивате резултатите што ги сакате? Вие не сте сами, многу талентирани луѓе го имаат овој предизвик. Опасноста е дека напорите можат да бидат прифатени со техники за управување со времето што само додаваат на борбата против лошо управување.

Избегнете ги овие 9 стапици за вообичаено управување со времето што ги прават повеќето луѓе. Научете начини на кои можете да надминете лошо управување со времето и да го надминете овој проблем.

1. Проверете дали имате проблем со управувањето со времето

Престанете да велите дека немате доволно време да ги исполните вашите обврски. Наместо тоа, признајте дека треба да бидете подобри во управувањето со вашето време и да започнете да експериментирате со техники што ќе ви помогнат да ги постигнете своите цели.

2. Не заборавај да си го испланираш денот

Важно е да го испланирате денот за максимална ефикасност. Можеби не знаете што ќе правите секоја минута, но треба да се обидете да поставите дневни цели, вклучително и задачи што сакате да ги постигнете, а потоа да ги сортирате по важност. Поминете неколку минути навечер, одлучувајќи што да облечете следниот ден и подгответе ја храната што ќе ја земете со себена работа или во школо. Додека го подготвувате вашиот календар за следниот ден, тоа ќе ви заштеди многу време наутро и ќе ве направи ментално полесни за вашите одлуки.

3. Дозволете „итните“ да стигнат до „важното“

Разликувањето „итно“ од „важно“ е предизвик за повеќето претприемачи.

Можете да ја користите матрицата Ајзенхауер за да ви помогне да ги направите приоритетите на вашите задачи за да не дозволите итен случај да ја преземе контролата врз вашиот распоред. Преземете ги сите задачи и поставете ги во четири квадранти:

Да се направи прво. Ова се најважните одговорности што треба да се извршат денес или утре.

Распоред. За важни задачи што не се итни, можете да ги закажете на вашиот календар.

Делегат. Ако има основни задачи што не се важни, можете да ги предадете на некој друг.

Не ги правите. Кои задачи не се важни или итни? Избришете ги овие од вашите списоци или додајте ги на „Би сакал да го сторам тоа ако можам некогаш“.

4. Погрешна делегација

Претприемачите се гордеат со справување со сè, но не треба да бидете вклучени во секој дел од вашата деловна активност. Бидете свесни за тоа што се случува, но контролирајте го вашето его и делегирајте ги вистинските задачи на вистинските луѓе.

Ако немате персонал, добијте услуга од надворешни ресурси. На пример, можете да ангажирате личен асистент за управување со вашиот календар, е-пошта, социјална сметка или блог. Личните асистенти исто така можат да се грижат за личните работи, регрутирање и резервација на вашиот лет и хотел за претстојно деловно патување.

5. Треба да се разбудите рано

Одвојте еден момент и прочитајте други написи за управување со времето. Ќе откриете дека едно од најчестите парчиња заеднички совет е да се разбудите рано. Да речеме дека се будите еден час порано. Можете да го искористите тоа време за да го разгледате вашиот календар, да вежбате, да јадете здрав појадок, да го прочитате или исчистите вашиот инбокс без да се мешате.

Но, еве го проблемот. Поставувањето на вашиот аларм во 4 часот не е за управување со времето. Станува збор за работа за врв на вашата продуктивност и одвојување време да се фокусирате на вашите приоритети. Помислете на овој начин. Ако сте личност која ужива да работи ноќе, ќе изгубите продуктивност ако се разбудите толку рано.

6. Вие сте нефлексибилни

Без оглед колку сте добро планирани, сепак ќе наидете крстосница. Ова е причината зошто е важно вашиот календар да има одредена флексибилност.

7. Вие сте „совршени“

Сите ние се стремиме да обезбедиме квалитетна работа, но постојано насочувањето и усовршувањето нè води кон нереалното. Честопати, притисокот што го ставаме врз себеси да биде „совршен“, предизвикува да извршиме притисок врз другите луѓе за нивните проблеми.

Земете го Steve Jobs како пример. Додека неговата извонредност го поттикна да создаде некои од најпознатите иконични производи во поновата историја – исто така го продолжи времето потребно за развој на производи и создавање проблеми за вработените. Како претприемач, веќе знаете дека не можете да си дозволите да го проширите развојот на вашите производи или услуги.

8. Чистење на вашиот работен простор секој ден

Дали ова значи дека мора да оставите остатоци од храна на вашата маса? Секако не. Дали треба да добиете датотека или алатка и никогаш да не ја вратите на вистинското место? Секако не. Првиот е нездрав и ако не ги вратите предметите на нивното место, ќе поминете време во потрага по нив.

Прифатливо е да имате мала мешаница околу вашиот простор. Една студија открила дека неуредната маса може да предизвика креативност. Значи, ако немате време, тогаш нема потреба да се стресувате поради малку неред. Може да оставите еден ден неделно за да го исчистите и организирате работниот простор.

9. Работите нон-стоп

Многу претприемачи се гордеат со работа 24/7. На пример, Елон Муск се знае дека работи 80 часа неделно. Вистината е дека на сите им треба пауза за повторно да се фокусираат и обновени. Да се работи без сопирање е брутално за вас и за сите други.

Преземете постојани паузи, како и само 10 минути пешачење, но обидете се да се откачете целосно за време на неофицијалните работни часови. Прошетајте додека имате повик, движете се низ канцеларијата или нешто што ви помага да бидете малку активни.