Боите се присутни насекаде, тие имаат своја специфичност во она што тие го претставуваат, содавање виталност и во исто време одредени пораки. Во оваа смисла, многу големи компании ги

Боите се присутни насекаде, тие имаат своја специфичност во она што тие го претставуваат, содавање виталност и во исто време одредени пораки. Во оваа смисла, многу големи компании ги користат овие бои во своите деловни активности, идентификувајќи која боја ги импресионира луѓето.

Изборот на бои е од особено значење во однос на дизајнирањето и маркетингот на вашата веб-страница на деловната активност. Нивните бои и тонови создаваат различни емоционални ефекти врз психологијата на посетителите на веб-страницата за онлајн бизнис и директно влијаат на видливоста и успехот на вашата онлајн деловна активност. Подолу можете да ги видите боите и ефектот поврзан со нив:

ЦРВЕНА: Тоа е боја која ги стимулира емоциите и може да го забрза човековиот метаболизам, го зголемува дишењето и го зголемува крвниот притисок. Влијанието на црвената боја врз растот на апетитот е добро познато и поради оваа причина е избрано да се користи од многу ресторани ширум светот. Овој вид на боја не се препорачува за веб-страници за кои е потребно високо ниво на внимание или читливост. Најголемите компании кои користат црвено во нивните логоа се: “Mc Donald’s”, “YouTube”, “Lay’s”, “H&M”, “CNN”, “Nintendo”, “Red Bull”, “Toyota”, “Adobe”.

СИНА: Сината боја претставува мир, чесност, пристојност и искреност. Многу бизниси имаат намера да користат сини тонови за нивните веб-страници, бидејќи тоа создава чувство на удобност и блискост до посетителот. Големи компании кои користат сино во нивните логоа се: “Facebook”, “Twitter”, “Pepsi”, “Word”, “Ford”, “Skype”, “Dell”, “Walmart”.

ЗЕЛЕНА: Зелената боја е релаксирачка боја и честопати се поврзува со смиреност. Зелената боја е тесно поврзана со природата и рамнотежата.Во зависност од видот на дизајнот, оваа боја може да предизвика различни ефекти врз посетителот. Зелената може да биде совршен избор за организација за животна средина, но може да работи најдобро за е-комерцијална веб-страница што нуди разновидна продажба. Големи компании кои користат зелено во нивните логоа се: “Starbucks”, “Heineken”, “Spotify”, “WhatsApp”, “LACOSTE”, “XBOX”.

ПОРТОКАЛЕВА: Е бојата на социјалната комуникација и оптимизмот. Стимулира креативност, ентузијазам и емоција. Кога се користи ефикасно, портокалот може да биде совршен избор за уметнички веб-страници. Големите компании што ја користат портокалевата боја во нивните логоа се: : ”CAT”, “Fanta”, “Gulf”, “NICKELODEON”.

ВИОЛЕТОВА: Виолетова е поврзана со имагинацијата. Оваа боја може да ја одразува креативноста на умот, но и нејзината незрелост, таа е боја која пренесува чувство на женственост. Претставува  боја  се нанесува на веб-страниците кои главно рекламираат женствени производи  како што се козметика или накит. Една од најпопуларните компании што ја користат оваа боја е Yahoo.

ЦРНА: Црната е авторитетна и моќна боја затоа што може да предизвика силни емоции, односно боја која претставува моќ и авторитет. Кога оваа боја се користи на веб-страница претставува знаење. Црната боја создава имиџ на професионализам и голема безбедност. Големи компаниикои користат црно во нивните логоа се: ”Apple”, ”Nike”, “Adidas”, “CHANEL”, “GUCCI”, “SONY”, “GILLETTE”.

Како заклучок, не постои единствена и дефинитивна формула за ефектот што боите можат да имаат врз читателот затоа што може да зависи од психолошката состојба и расположението на читателот / посетителот на вашата веб-страница.